temperatura 32°C
smer vetra Z
hitrost 2.7m/s

Sporočila za javnost

Poslovanje občinske uprave od 21. 2. 2022 dalje


Datum: 21.02.2022

V Uradnem listu RS 22/2022 je objavljen Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19, na podlagi katerega pogoj PCT ni več obvezen za vstop v upravno stavbo Občine Komen.

Kljub temu vas naprošamo, da zaradi preprečevanja širjenja in obvladovanja okužb z nalezljivo boleznijo COVID -19 vloge v upravnih postopkih ter preostalo dokumentacijo vlagate preko elektronske pošte obcina@komen.si ali po pošti na naslov Občina Komen, Komen 86, 6223 Komen. Obenem predlagamo, da upravne storitve plačujete preko spletnih bank oziroma s plačilnimi nalogi (UPN) na poštnih ali bančnih poslovalnicah.

Pri odločanju v upravnih zadevah pred upravnimi in drugimi državnimi organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil ter v drugih javnopravnih zadevah (4. člen Zakona o splošnem upravnem postopku) velja Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS 20/2022). V skladu z drugim odstavkom 2. člena odloka se je za vložitev vloge in o času vložitve vloge potrebno dogovoriti z organom.

V primeru, da morate vlogo vložiti neposredno pri občinski upravi Občine Komen, se za vložitev vloge naročite na tel. št. 05 7310 450 ali 031 362 850, oziroma po elektronski pošti na naslov obcina@komen.si in sicer v poslovnem času občinske uprave:

-       ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 15. ure,

-       ob sredah od 8. do 17. ure,

-       ob petkih od 8. do 13. ure.

 

Stranke in obiskovalci morajo v upravni stavbi Občine Komen obvezno uporabljati zaščitno kirurško masko tipa II ali IIR, maso tipa FFP2 ali mako FFP3 ter si ob vstopu v stavbo razkužiti roke.

 

21.2.2022 Obvestilo za spletno stran.pdf

 

natisni