


temperatura 24°C
smer vetra JZ
hitrost 3.2m/s

Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva: Silvana Zadel
Tajništvo: Mirjana Bomeštar
Redarja: Tamara Ozbič, Gregor Gogič
Kontaktni podatki:
Naslov:
Partizanska 4, p.p. 126
6210 Sežana
Medobčinski inšpektorat in redarstvo deluje na naslovu Partizanska 82, 6210 Sežana (v prostorih nekdanje Iskre).
Tel.: (05) 7310 141
Faks: (05) 7310 146
e-pošta: soou@sezana.si
Medobčinski inšpektorat in redarstvo opravlja naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva, komunalnega nadzorstva in občinskega redarstva na področjih, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic skladno z zakoni in predpisi, ki se nanašajo na posamezna področja nadzora.
V skladu z Dogovorom o medsebojnih pravicah, obveznostih, odgovornostih in drugih razmerjih, ki so ga župani sprejeli aprila 2008, so naloge vodje na področju komunalnega in inšpekcijskega nadzorstva naslednje:
- vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru, Zakonom o splošnem upravnem postopku, Zakonom o prekrških in drugimi predpisi,
- nudenje pravne in strokovne pomoči,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad ločenim zbiranjem in ravnanjem s komunalnimi odpadki,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad javno snago,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad spoštovanjem odlokov o občinskih taksah,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstvo nad predpisi, ki urejajo zunanji videz mest, vzdrževanje zelenih površin ter okolice zgradb,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad odloki o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč,
- opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad odloki, ki urejajo javni red in mir v občinah,
- izvajanje nadzora nad spoštovanjem odlokov o občinskih cestah, določb predpisov o javnih cestah, ki se neposredno uporabljajo za občinske ceste in ureditvi cestnega prometa z vzdrževanjem cest in zimsko službo,
- izvajanje nadzora nad urejanjem prometa v občini,
- opravljanje drugih nalog in opravil po nalogu županov občin.
Naloge Medobčinskega inšpektorata in redarstva na področju občinskega redarstva so:
- izvajanje nadzora na terenu iz področja Zakona o pravilih cestnega prometa, Zakona o cestah, Zakona o varstvu javnega reda in miru ter nad sprejetimi občinskimi odloki,
- evidentiranje opaženih nepravilnosti na terenu,
- evidentiranje prekrškov na terenu,
- izvajanje nadzora nad mirujočim prometom,
- odgovarjanje za zakonitost in pravilnost postopkov s svojega delovnega področja,
- pripravljanje predlogov za izboljšanje razmer na terenu,
- nadzorovanje varnega in neoviranega cestnega prometa v naseljih,
- varovanje cest in okolja v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij, skrb za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
- varovanje javnega premoženja, naravne in kulturne dediščine,
- vzdrževanje javnega reda in miru,
- opravljanje drugih nalog in opravil po nalogu županov občin.
Prijavo Medobčinskemu inšpektoratu in redarstvu lahko podate na spodnjem obrazcu:
Poslovni čas in uradne ure.doc
OBRAZEC_MIR _VLOGA_ZSV_UGOVOR.doc